სიახლეები

განცხადება

სს "ბანკი ქართუსგანცხადება

 სს "ბანკი ქართუ", შექმნილი ვითარების საფუძველზე წარმოშობილი ფინანსური პრობლემების არსებობის შემთხვევაშისესხზე საშეღავათო პერიოდის და ახალი დაფარვის გრაფიკის დასადგენად, საკუთარი კლიენტების განაცხადებს განიხილავს ინდივიდუალურად.

 აღნიშნული პროცესი განხორციელდება დისტანციურად, ბანკში ვიზიტის გარეშე.

 

ამასთან, ბანკის რეკომენდაციაა, საბანკო სერვისები მიიღოთ სახლიდან / ოფისიდან გაუსვლელად ინტერნეტ და მობაილ ბანკის გამოყენებით. ინფორმაცია ბანკის დისტანციური არხების შესახებ იხ. www.cartubank.ge.

 

17/03/2020

უკან დაბრუნება