სატელეფონო მომსახურების ცენტრი

სატელეფონო მომსახურების ცენტრში დარეკვით ნომერზე: *8080; (032) 200 80 80 თქვენ შეგიძლიათ შემდეგი შინაარსის ინფორმაციის მიღება:



  • საბანკო მომსახურების პირობები და ტარიფები
  • ვალუტის კურსი
  • ბანკის სიახლეები
  • სერვისცენტრების ადგილმდებარეობა და სამუშაო საათები
  • ბანკომატების ადგილმდებარეობა და ა. შ.



ასევე, ბანკში დაფიქსირებული კოდური სიტყვის გამოყენებით თქვენ შეძლებთ დაზოგოთ დრო და აკონტროლოთ თქვენი ანგარიშები:


  • მიიღოთ ინფორმაცია საკუთარ ანგარიშზე არსებული ნაშთის და ბრუნვის შესახებ
  • გაიგოთ თქვენი ანაბრების ვადა, თანხა და საპროცენტო სარგებელი
  • დაბლოკოთ პლასტიკური ბარათი 
  • განბლოკოთ დაბლოკილი ინტერნეტ ბანკი.

დამატებითი ინფორმაციისათვის დაგვიკავშირდით 24 საათის განმავლობაში ნომერზე: *8080; (032) 200 80 80 ან ეწვიეთ ჩვენს უახლოეს სერვისცენტრს.