ვაკანსია

ვაკანსიის დასახელება
ადგილმდებარეობა
განაცხადის მიღების ბოლო ვადა

საკრედიტო ადმინისტრატორი

ქ. თბილისი

14 დეკემბერი, 2024

სს „ბანკი ქართუ“ აცხადებს ვაკანსიას საკრედიტო ადმინისტრატორის თანამდებობაზე. ცენტრალური ბექ-ოფისის დეპარტამენტის, საკრედიტო ადმინისტრირების განყოფილებაში.   

ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი 

   

ზოგადი ფუნქცია-მოვალეობები: 

  • კლიენტებზე სესხის/ოვერდრაფტის გაცემასთან დაკავშირებული ოპერაციებისა და პროცესების შესრულება;
  • სესხებისა და ოვერდრაფტების ადმინისტრირება (ათვისება, დაფარვა, ცვლილება);
  • უზრუნველყოფების ადმინისტრირება;
  • კრედიტინფოში გადამოწმების ლოგების დამადასტურებელი დოკუმენტების შერჩევითი კონტროლი;
  • კლიენტის სასესხო ინფორმაციის გაცემა უფლებამოსილ პირებთან. 

  

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

სავალდებულო: 

  • უმაღლესი განათლება (ბაკალავრი საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით); 
  • ქართულ და ინგლისური ენებზე გამართული ვერბალური და წერილობითი კომუნიკაცია;
  • Microsoft Office-ის პროგრამების ცოდნა.

 

სასურველი: 

  • სასურველი: რუსული ენის ცოდნა;
  • ბანკის საოპერაციო მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება;
  • ALTA-ს, LMS მოდულში მუშაობის გამოცდილება.

  

უნარები: 

  • ორგანიზებულობა და სამუშაოს დათქმულ დროში შესრულება;
  • გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ და ანალიზი;
  • მაღალი პასუხისმგებლობა;
  • დროის ეფექტური მართვა, მოწესრიგებულობა,  გუნდური მუშაობა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი.

  

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@cartubank.ge  განაცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადა: 2024 წლის 14 დეკემბერი.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.
დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

  

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე:     (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.

 

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

ოპერაციების ადმინისტრატორი

ქ. თბილისი

14 დეკემბერი, 2024

სს „ბანკი ქართუ“ აცხადებს ვაკანსიას ოპერაციების ადმინისტრატორის თანამდებობაზე ცენტრალური ბექ-ოფისის დეპარტამენტის, ოპერაციების ადმინისტრირების განყოფილებაში.

ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი 

 

ზოგადი ფუნქცია-მოვალეობები: 

  • კლიენტთა დისტანციურად შესრულებული ელექტრონული საგადახდო დავალებების საფუძველზე ფულადი სახსრების გადარიცხვების დამუშავება,  კონტროლი და შესრულება;
  • ფრონტ-ოფისში კლიენტის მიერ წარდგენილი მატერიალური საგადახდო დავალებების საფუძველზე ფულადი სახსრების გადარიცხვების დამუშავება, კონტროლი და შესრულება;
  • კლიენტების დისტანციურ ან წერილობით მომართვაზე რეაგირება: კონკრეტული ოპერაციის (გადარიცხვის, კონვერტაციის) ცვლილება, შეჩერება, გაუქმება;
  • ბანკის პროვაიდერებთან ანგარიშსწორება;
  • კლიენტების წერილობითი მოთხოვნის საფუძველზე არასტანდარტული ცნობების მომზადება;
  • საბარათე სისტემის მონაცემების საფუძველზე შესაბამისი ბუღალტრული გატარებების შესრულება.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

სავალდებულო: 

  • უმაღლესი განათლება (ბაკალავრი საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით); 
  • ქართულ და ინგლისური ენებზე გამართული ვერბალური და წერილობითი კომუნიკაცია;
  • Microsoft Office-ის პროგრამების ცოდნა.

 

სასურველი:

  • სასურველი:  რუსული ენის ცოდნა;
  • ბანკის საოპერაციო მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება;
  • ALTA-ს საოპერაციო დღის მოდულში მუშაობის გამოცდილება.

  

უნარები: 

  • ორგანიზებულობა და სამუშაოს დათქმულ დროში შესრულება;
  • გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ და ანალიზი;
  • მაღალი პასუხისმგებლობა;
  • დროის ეფექტური მართვა, მოწესრიგებულობა,  გუნდური მუშაობა;

  

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@cartubank.ge  განაცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადა: 2024 წლის 14 დეკემბერი.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.
დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

  

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე: (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.

 

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

შემფასებელი უზრუნველყოფის შეფასებისა და მართვის განყოფილებაში

ქ. თბილისი

06 დეკემბერი, 2024

სსბანკი ქართუ აცხადებს ვაკანსიას შემფასებლის თანამდებობაზე უზრუნველყოფის შეფასებისა და მართვის განყოფილებაში.   
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი 
სამუშაო განაკვეთი: სრული 
  
ზოგადი ფუნქცია-მოვალეობები: 

  • სესხის უზრუნველსაყოფად წარმოდგენილი ქონების ინსპექტირება, შეფასების შესახებ დასკვნების დადგენილი წესით მომზადება და გაცემა; 
  • შეფასების დასკვნის საფუძველზე უზრუნველყოფის ლიკვიდური ღირებულების დადგენა (რეალიზაციის შემთხვევაში გადასახადების და სხვა შესაძლო დანახარჯების გათვალისწინებით); 
  • უზრუნველყოფაში არსებული  ობიექტების გადაფასება;
  • შეფასებისას მოპოვებული ანალოგების შესახებ ინფორმაციის დაარქივება, შეთავაზებებისა და გაყიდვების ბაზის წარმოება და მუდმივი განახლება; 
  • კომპეტენციის ფარგლებში განყოფილების საქმიანობის დოკუმენტური, საინფორმაციო, ანალიტიკური, ორგანიზაციულ-ტექნიკური და კომპიუტერული მომსახურება. 

 
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • არანაკლებ 1- წლიანი სამუშაო გამოცდილება ქონების შეფასების სფეროში 
  • უმაღლესი განათლება 
  • უძრავი ქონების შეფასების მოქმედი სერტიფიკატი 
  • MS Office პროგრამების ცოდნა 

  
სხვა სავალდებულო უნარები და თვისებები: 

  • ანალიტიკური, ლოგიკური, კრიტიკული აზროვნება 
  • კომუნიკაბელურობა, აქტიურობა,ზრუნვა თვითგანვითარებაზე 
  • ორგანიზებულობა, გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ 
  • პუნქტუალობა და პასუხისმგებლობის გრძნობა 
  • გუნდური მუშაობის უნარი 
  • სამუშაოს განსაზღვრულ ვადაში შესრულების უნარი 
  • კომპეტენციის ფარგლებში გადაწყვეტილების დროულად და დამოუკიდებლად მიღების უნარი 

  

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@cartubank.ge

განაცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადაა 2024 წლის  06.12.2024

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.
დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

 

 

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე: (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

საბანკო პროდუქტების ანალიტიკოსი

ქ. თბილისი

04 დეკემბერი, 2024

სს „ბანკი ქართუ“ აცხადებს ვაკანსიას საბანკო პროდუქტების ანალიტიკოსი თანამდებობაზე ბიზნესის განვითარების დეპარტამენტის საბანკო პროდუქტების განყოფილებაში.

ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი, სათავო ოფისი

 

ფუნქციები და მოვალეობები:

  • ადგილობრივი ბაზრის ანალიზი, ბაზრის ცვლილებებისა და ტენდენციების სისტემატური შესწავლა და მათ საფუძველზე კომპანიის არსებული პროდუქტების კონკურენტუნარიანობის შეფასება;
  • პროდუქტის კომერციული მომგებიანობის მომზადება;
  • მომხმარებლების ინსაიტების ანალიზი კომპანიის შიდა სისტემებიდან, ანალიტიკური ინსტრუმენტებიდან, რეპორტებიდან, მომხმარებელთა კვლევებიდან და/ან desk research-ის მეშვეობით მოპოვებული ინფორმაციის საფუძველზე;
  • პროდუქტთან დაკავშირებული ბიუჯეტის შედგენა.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • არანაკლებ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საბანკო სექტორში;
  • საბანკო პროდუქტების სიღრმისეული ცოდნა (განვითარების ტენდენციების, კონკურენტული გარემოს, პროდუქტების, სერვისებისა და მათი მიწოდების არხების ცოდნა);
  • ინგლისური ენის ცოდნა;

 

სავალდებულო უნარები : 

  • ანალიტიკური აზროვნება და ყურადღება დეტალების მიმართ;
  • ბიზნესმოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
  • მონაცემების ანალიზისა და ტენდენციების იდენტიფიცირების უნარი;
  • კომპეტენციის ფარგლებში გადაწყვეტილების დროულად და დამოუკიდებლად მიღების უნარი. 

 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, CV ელექტრონულად გამოგზავნოთ მისამართზე: vacancy@cartubank.ge

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თუ CV-ზე ან ელ.ფოსტის თემატიკაში არ იქნება მითითებული თანამდებობა, რომელზეც აგზავნით დოკუმენტაციას, განაცხადები არ იქნება განხილული. 

განაცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადაა 2024 წლის 04 დეკემბერი. 

წარმოდგენილი განაცხადებიდან მხოლოდ ბანკის მიერ შერჩეულ კანდიდატებთან მოხდება დაკავშირება.

 

 

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე: (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

საბანკო პროდუქტების განყოფილების სპეციალისტი

ქ. თბილისი

04 დეკემბერი, 2024

სს ბანკი ქართუ აცხადებს ვაკანსიას საბანკო პროდუქტების განყოფილების სპეციალისტის თანამდებობაზე ბიზნესის განვითარების დეპარტამენტში.

ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი, სათავო ოფისი

ფუნქციები და მოვალეობები: 

  • შესათანხმებელი/დასაზუსტებელი საკითხების შესაბამის დაკავშირებულ მხარეებთან განხილვა/კოორდინაცია;
  • პროდუქტის კონცეფციის შემუშავება და პიჩინგი;
  • პროდუქტის გაიდლაინების შექმნა და თანამშრომლების ინფორმირება/ტრენინგი;
  • პროდუქტის მუდმივი მონიტორინგი და მის განვითარებაზე ზრუნვა;
  • ბიზნესმოთხოვნის / პროექტის ანალიზი, შესაბამისი აღწერილობისა (მათ შორის ტექნიკური აღწერილობის) ან/და რეკომენდაციის მომზადება;
  • ბიზნესსტრუქტურებთან მუდმივი კომუნიკაცია, დავალების განხილვა და რეკომენდაციების გაწევა;
  • ბიზნესსტრუქტურებთან შეხვედრების ინიცირება, შეხვედრაზე გავლილი დეტალების განხილვა და შესაბამისი დოკუმენტაციის შემუშავება;
  • შემუშავებული დავალების შეთანხმება და დადასტურება შესაბამის მხარესთან / მხარეებთან;
  • საჭიროების შემთხვევაში ხარისხის მართვის მენეჯერთან ერთად ტესტირების სცენარების განხილვა;
  • შესაბამისი რეპორტების მომზადება; პროდუქტთან დაკავშირებული ბიუჯეტის შედგენა;
  • პროდუქტის სავარაუდო გაყიდვების რეპორტი და პროდუქტის კომერციული მომგებიანობის განსაზღვრა.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით);
  • არანაკლებ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საბანკო სექტორში;
  • საბანკო პროდუქტების სიღრმისეული ცოდნა (განვითარების ტენდენციების, კონკურენტული გარემოს, პროდუქტების, სერვისებისა და მათი მიწოდების არხების ცოდნა);
  • ინგლისური ენის ცოდნა;
  • გამართული წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის წარმოების უნარი;
  • კრიტიკული და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • მონაცემების ანალიზის და ტენდენციების იდენტიფიცირების უნარი;
  • კომპეტენციის ფარგლებში გადაწყვეტილების დროულად და დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • ორგანიზებულობა, გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ;
  • განვითარებაზე ორიენტირებულობა.


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, CV ელექტრონულად გამოგზავნოთ მისამართზე: vacancy@cartubank.ge;

განაცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადაა 2024 წლის  04.12.2024

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.
დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

 

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე: (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.

 

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა